Posted On 27 gegužės 2025

Su greičio viršijimu susijusios mirtys nepaveikiamos padidintomis saugumo priemonėmis.

auto_admin 0 comments
autopirkimai.lt >> automobilių naujienos >> Su greičio viršijimu susijusios mirtys nepaveikiamos padidintomis saugumo priemonėmis.

https://autoplovykla.lt/en/

Nors naujos automobilinės technologijos padeda padaryti transportą saugesnį, su greičiu susijusios mirtys ne sumažėjo beveik per 30 metų, kaip nurodo gubernatoriaus greitkelių saugumo asociacijos (GHSA) ataskaita. Greitėjimo avarijos sudaro apie trečdalį visų eismo mirčių kiekvienais metais, su daugiau nei 10,000 mirčių užfiksuotų vien 2010 metais. Tai įvyko nepaisant 57 procentų padidėjimo vairuotojų, dėvinčių saugos diržus (mirtinosiose avarijose), ir 24 procentų sumažėjimo alkoholio veikiamų vairuotojų, dalyvaujančių mirtinose avarijose. Labai mažai buvo padaryta siekiant pagerinti valstijos įstatymus dėl greičio, kaip nurodė GHSA. Septynios valstijos net padidino savo greičio limitus, kai kuriose pasiekė net 137 km/h. Tik dvi iš 50 apklaustų valstijų padidino savo baudas už greičio viršijimą, o tik trijose valstijose yra per didelio greičio klasifikacija. Iš viso 11 valstijų įgyvendino agresyvaus vairuotojo įstatymą, tačiau tik viena iš jų pridėjo jį nuo 2005 metų.

1995 metų nacionalinio greičio limito panaikinimas padidino mirčių rodiklį 3 procentais, remiantis 2009 metų „American Journal of Public Health” tyrimu. Ilgalaikis 1995 metų apeliacijos poveikis numato daugiau nei 12,000 mirčių, susijusių su greičio limitų padidėjimu keliuose. Tiems, kurie kasdien važinėja nuo devintojo dešimtmečio vidurio iki pabaigos, pastebėtas teisėsaugos sumažėjimas greitkeliuose, o didžioji dalis vairuotojų taiko „prisiderinimo prie eismo” greičio tempą.

GHSA ataskaita pateikė rekomendacijas valstybėms ir NHTSA, kaip spręsti greičio problemą: Valstijos turėtų: Išanalizuoti greičio problemas per agresyvaus vairavimo vykdymą, nes visuomenė mano, kad tai yra rimtesnė grėsmė saugumui. Sutelkti dėmesį į greičio kontrolę mokyklų ir darbų zonose, nes tai sulaukia didesnio visuomenės palaikymo ir laikoma mažiau kontroversiška. NHTSA turėtų: Remti nacionalinę plačiai matomą vykdymo kampaniją ir remti visuomenės sąmoningumo pastangas sprendžiant greičio ir agresyvaus vairavimo problemas. Skatinti geriausią praktiką automatizuotose vykdymo strategijose. Tik 14 valstijų leidžia automatizuotą greičio kontrolę ir tik dvi leidžia ją visur valstybės teritorijoje. Remti Nacionalinį forumą apie greitį ir agresyvų vairavimą ekspertams, siekiant sukurti veiksmų planą.

Svarbu rūpintis savo automobiliu ir jo saugumu. Norint, kad jūsų automobilis visada būtų tvarkingas, verta pasirinkti profesionalias plovimo paslaugas. Jei gyvenate Vilniuje, rekomenduojame kreiptis į car wash Vilnius specialistus, kurie užtikrins jūsų automobilio švarą ir priežiūrą.

https://auto-rent.lt
https://brangusautosupirkimas.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

„Mazda2“ siūlo šiek tiek daugiau visko

https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/ 2016 metų Mazda2 modelis neseniai debiutavo Šiaurės Amerikoje prieš Monrealio Auto parodą. Naujas modelis…

Jeep Wrangler Sahara 4xe apžvalga

https://autoplovykla.lt/ Jeep Wrangler Sahara 4xe – tai modelis, kuris puikiai tinka tiems, kurie nori pajusti…

Lexus NX prieš Acura RDX ir konkurentus: kaip jis lyginasi?

https://autoplovykla.lt/ Naujasis 2022 metų Lexus NX pagaliau debiutavo ir iš karto tapo rimtu varžovu tarp…