Posted On 18 lapkričio 2025

„Mercedes“: priekinių ratų pavara nėra prabangių automobilių pirkėjų prioritetas

auto_admin 0 comments
autopirkimai.lt >> automobilių naujienos >> „Mercedes“: priekinių ratų pavara nėra prabangių automobilių pirkėjų prioritetas

Mercedes-Benz CLA250: Nauja Epocha Prieinamame Prabangoje

Mercedes-Benz žengia į naujus vandenis su savo pigiausiu modeliu – CLA klase. Šis automobilis ne tik pasižymi patrauklia kaina, bet ir yra pirmasis Mercedes modelis JAV, turintis priekinį varomąjį tiltelį. Ilgus metus Mercedes ir kiti Europos prabangos automobilių gamintojai pabrėžė užpakalinio varomojo tiltelio pranašumus, tačiau CLA, pagrįstas kompaktiniu A-klasės hečbeku, naudoja priekinio varomojo tiltelio sistemą.

„Priekinis varomasis tiltelis yra populiarus pasirinkimas kompaktiškuose automobiliuose“, – sako Terry Wei iš Mercedes komunikacijos skyriaus. Mažesniuose kitų segmentų automobiliuose priekinis varomasis tiltelis pasirenkamas dėl kompaktiškesnio išdėstymo, nes nereikia per visą automobilio ilgį vesti veleno, kad būtų varomi galiniai ratai. Tai suteikia daugiau vietos keleiviams ir kroviniams. Be to, tai leidžia sumažinti automobilio kainą, todėl CLA kaina yra mažesnė nei 30 000 dolerių.

„Priekinis varomasis tiltelis padeda sumažinti dydį, pagerinti kuro efektyvumą ir sumažinti išlaidas“, – aiškina Chris Goczan, Mercedes-Benz Kanados nacionalinis produktų vadovas. Visi šie trys elementai turėtų būti svarbūs pardavimo taškai pagrindiniam CLA sedanui, ir Wei yra įsitikinusi, kad CLA pirkėjams nebus svarbu, kurios ašys varo automobilį. „Manome, kad vartotojai nesuklys dėl to“, – ji sakė AutoGuide.

Wei nėra vienintelė, kuri taip mano. „Mes manome, kad skirtumas tarp priekinio ir užpakalinio varomojo tiltelio nebus lemiantis faktorius vartotojų sprendimų priėmime“, – sako IHS pardavimų analitikas Peter Nagle. „Kol produktas yra gerai įgyvendintas (kaip tai atrodo Daimler ankstesnėse bandymuose su pradinio lygio prabanga, kaip nepavykęs C230), vartotojai mielai įsigys Mercedes“, – jis sako.

Entuziastai taip pat ypatingai domisi užpakalinio varomojo tiltelio automobiliais, nes tai atspindi daugelio lenktyninių automobilių išdėstymą ir leidžia atlikti driftus bei geriau valdyti automobilį aukšto našumo situacijose. Nepaisant CLA 250 208 AG turbininio variklio ir 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisijos, entuziastams gali nepatikti priekinio varomojo tiltelio išdėstymas.

Šiems pirkėjams Mercedes-Benz siūlo 4Matic visų varomųjų ratų sistemą. „4Matic parodys CLA našumą“, – sako Wei. Ankstesnės 4Matic sistemos buvo užpakalinio varomojo tiltelio pagrindu, o tai reiškia, kad daugiau galios buvo skiriama galiniams ratams, simuliuojant užpakalinio varomojo tiltelio automobilio pojūtį. Tačiau naujoji 4Matic sistema CLA bus priekinio varomojo tiltelio pagrindu, suteikiant galią tik priekiniams ratams iki tol, kol jiems prireiks pagalbos, tik tada galia bus perduodama galiniams ratams. Tačiau Goczan paaiškino, kad 4Matic sistema nebus įdiegta į pagrindinį CLA iki kitų metų.

Mercedes taip pat turės AMG versiją CLA, taip pat su 4Matic. Jei A45 AMG hečbekas yra bet koks rodiklis, CLA45 AMG turės 360 AG ir specialų Sport Handling traukos nustatymą, kuris leidžia daugiau galios perduoti galiniams ratams. Su įspūdingais galios rodikliais ir visų varomųjų ratų sistema, CLA AMG greičiausiai pasieks 60 mylių per valandą greitį per mažiau nei 5 sekundes.

Galiausiai, kai kurie gali bijoti, kad priekinio varomojo tiltelio Mercedes produktai sumenkins prekės ženklą arba perkels jį į žemesnį segmentą, panašų į „premium, bet ne prabangos“ produktus, kuriuos siūlo Buick ir Acura. „Mercedes aiškiai nurodė, kad tai nėra žingsnis žemyn segmente, bet galimybė išplėsti pardavimų bazę ir pristatyti prekės ženklą daugiau vartotojų visame pasaulyje“, – sako Nagle. „CLA taip pat bus pirmasis iš daugelio automobilių, kurie suteiks prekės ženklui geresnį pagrindą sparčiau augančiuose prabangos segmentuose, būtent premium kompaktiškose krosoverių ir sedanų klasėse.“

Naudojant A-klasės platformą kaip CLA sedano, taip pat GLA kompaktiško krosoverio pagrindą, atrodo, kad Mercedes turi tinkamą ginklą, kad galėtų konkuruoti su varžovais. Nagle paaiškina, kad „[tie produktai] dar labiau padės pozicionuoti Mercedes rinkoje, nes tiek Audi, tiek BMW planuoja pristatyti daugiau produktų kompaktiškame segmente per ateinančius metus.“

Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/ru/polirovka-avtomobilya-kaunas/
https://4mycar.lt/2025/09/24/jav-patvirtino-pataisa-38-000-volkswagen-group-30-litru-dyzeliniu-visureigiu/
https://autorentvilnius.lt/tai-yra-ram-1500-rebel-prietaisu-skydelis/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

Ekologiškas maršrutų sudarymas gali sutaupyti iki 10 procentų degalų

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-kaune/Elektrinių Automobilių Technologinės InovacijosPastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama elektrinių automobilių efektyvumo optimizavimui, siekiant išplėsti…

„Dodge Nitro“ visureigis prisijungia prie „Caliber“ kaip nebegaminamas modelis

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/ Šiame straipsnyje aptarsime įvykius, susijusius su Dodge markės automobiliais. Žinoma, kad Caliber modelio gamyba…

„Acura NSX Roadster“ rieda raudonuoju kilimu filmo „Keršytojai“ premjeroje

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-vilnius/Automobilių Poliravimas Vilniuje ir Nuotykių Kelionė su „Marvel's Avengers“„Marvel's Avengers“ premjera Holivude ne tik įtraukė…